Nasze realizacje » sklepy internetowe

Euromega

Kategoria: sklepy internetowe

Opis:

Z powodzeniem działający od kilku lat na polskim rynku sklep internetowy z artykułami fotograficznymi potrzebuje rozwiązania, które skutecznie pomoże w wyeliminowaniu problemów związanych z aktualizacją szerokiej i złożonej oferty.


Zastosowane rozwiązanie:

Są dwa główne aspekty zarządzania ofertą, z którymi używane do tej pory przez klienta oprogramowanie nie potrafiło sobie poradzić. Po pierwsze zestawy produktów. Każdy z aparatów najlepiej sprzedać w połączeniu z kilkoma akcesoriami takimi jak : pokrowiec, karta pamięci, obiektyw czy statyw. Aby zaprezentować wszystkie te opcje w formie gotowych zestawów bez konieczności ręcznego tworzenia każdego zestawu z osobna dla poszczególnych produktów, przygotowana została specjalna funkcja w aplikacji sklepu internetowego. Dzięki niej, operator może sobie zdefiniować szablonowy zestaw akcesoriów, który wystarczy jedynie przypisać w wygodny i szybki sposób do wybranych produktów. W momencie kiedy zmodyfikowany zostanie szablon, automatycznie aktualizowane są wszystkie zestawy, które zostały w oparciu o niego zbudowane. Również w momencie aktualizacji cen produktów, które wchodzą w skład zestawów, ceny całych zestawów zostają odpowiednio przeliczone. Oszczędność czasu potrzebnego na aktualizację szerokiej oferty jest więc ogromna.

Drugą sprawą, podobego rodzaju jest możliwość dobierania przez klienta akcesoriów do zamawianego produktu. Dzięki temu, klientowi podczas oglądania produktu poddawane są inne produkty, które warto dokupić do produktu głównego. Tutaj również zastosowano model szablonu zestawu akcesoriów. Dla wielu aparatów akcesoria są takie same. Nie ma wieć potrzeby do każdego aparatu przypisywać wszystkich akcesoriów po kolei. Lepiej jest zrobić szablonowy zestaw akcesoriów i jego podpiąć do wybranego produktu. W chwili modyfikacji szablonu, wszystkie zestawy akcesoriów dla produktów wykrozystujących ten szablon zostają automatycznie aktualizowane.

Sklep internetowy, dzięki zastosowaniu tych dwóch najważniejszych funkcji, może znacznie lepiej przedstawić klientowi ofertę handlową, przy jednoczesnym zmniejszeniu zaangażowania ludzkiego. To oznacza mniejsze koszty i większe przychody.


« powrót

Strona zgodna ze standardem W3C XHTML 1.0 Strona zgodna ze standardem W3C CSS 2.1